
Kim jesteśmy?

Wszyscy wiemy, że poszukiwania prawnika/adwokata nigdy nie były łatwe, wygodne i bezstresowe. Nieustannie zmieniające się przepisy prawa wywołują w ludziach zniechęcenie, a ilość prawników, specjalizacji i jakość usług częściej budzą wątpliwości, niż zaufanie, niestety. Obawom dotyczącym decyzji o skorzystaniu z usług prawnych towarzyszą ciągle te same pytania: "Gdzie go szukać?", "Do kogo się zwrócić?", "Czy jest godny zaufania i czy mnie stać?". Znalezienie odpowiedzi na te pytania wymagało dotąd wiele cierpliwości, czasu, niekończącej się liczby zapytań mailowych, telefonów i odbytych spotkań. To działa odstraszająco na osoby szukające prawnika i wpływa negatywnie na reputację środowiska prawniczego. Nie chcemy, aby tak nadal było, dlatego postanowiliśmy to zmienić.
Temada a Klienci
W odpowiedzi na potrzeby klientów indywidualnych i sektora małych firm/przedsiębiorstw stworzyliśmy serwis, który ułatwia dostęp do szerokiej oferty wiarygodnych usług prawnych w całej Polsce. Temadą każdy znajdzie prawnika bez tracenia cennego czasu i w prosty sposób umówi się z nim spotkanie. Bez wychodzenia z domu! Ale wygoda to nie wszystko. Najważniejsze są bezpieczeństwo klientów i ich zaufanie do oferty w serwisie. Aby to zapewnić, stale weryfikujemy i aktualizujemy jakość oraz zakres usług prawnych, pozycjonując wiarygodność specjalistów na podstawie informacji z prowadzonych przez nas badań i ankiet. Zapewniamy też użytkownikom pomoc i obsługę na każdym etapie korzystania z serwisu, aby żadne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi.
Temada a Prawnicy
Nasz serwis jest dedykowany również prawnikom. W trosce o ich rozwój zawodowy pomagamy w zarządzaniu ofertą, budowaniu wiarygodności, partnerskich relacji z klientami i reputacji w sieci. Zapewniamy dostęp do większej ilości potencjalnych klientów, wsparcie w kontakcie z Klientem i udostępniamy rozwiązania ułatwiające codzienną pracę. Promujemy wyłącznie specjalistów wyróżniających się etyczną i prokliencką postawą po to, aby kontakt z prawnikiem przestał kojarzyć się klientom z kłopotami, tylko stał się gwarancją otrzymania rzetelnej i uczciwej pomocy.
Ekosystem Temada
Rozbudowane, ale intuicyjne narzędzia naszego serwisu umożliwiają planowanie, umawianie i przeprowadzanie spotkań, wymianę opinii między klientami. Stworzyliśmy też Centrum Pomocy, aby zapewnić kompleksową obsługę merytoryczną i techniczną każdemu użytkownikowi serwisu, a dla dociekliwych aktualizujemy na bieżąco Prawopedię, czyli blog z publikacji o tematyce prawnej i okołoprawnej. Po co to wszystko? Aby każdemu umożliwić łatwy, wygodny i bezpieczny dostęp do profesjonalnych usług prawnych i co ważne, odbudować zaufanie i jakość relacji na linii Klient-Prawnik.